Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna Twierdza Zdobywców
Wejdź do Twierdzy i ogrzej się gdyż Twoja podróż musiała być nużąca.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Świat po wojnie

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna -> Neuroshima
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rennard
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 3:12, 11 Wrz 2005    Temat postu: Świat po wojnie

Świat Neuroshimy jest troche dziwny, aczkolwiek znany z różnych filmów. Konflikt rozpoczął się w roku 2020, zapoczątkowany buntem maszyn. Podobnie jak w Terminatorze nie wiadomo co dokładnie skłoniło maszyny do ataku. Komputery sterowały wszystkim, także systemami obronnymi. Wystrzeliły rakiety w strone innych krajów, a te oczywiście odpowiedziały tym samym. Ludzie nie wiedzieli kto za tym stoi. Wszystkie największe miasta zostały zbombardowane chemią lub czymś gorszym. Kiedy dowiedzieli się że to nie ludzie stoją za tym co się stało, było już za późno. Akcja gry toczy się w powojennych Stanach "Zjednoczonych". Jest 15 lat po wojnie. Ludzie przez ten czas zdołali pozbierać się troche, wyjść z prowizorycznych schronów i troche odbudować społeczność. Jednak przeciwnik wcale nie próżnował. Na granicy USA z Kanadą powstały dziwne, nieludzkie fabryki, budykni, skpiska maszyn. Cały czas wydobywa się z nich trujący czarny dym. Fabryki cały czas coś produkują, między innymi broń, sprzęt... Całe to skupisko sterowane przez sztuczną inteligencję. A tworzy ją wszystko, cały internet, wszystkie gry, wszystkie mądre i głupie książki. Moloch (bo tak nazywają go ludzie) wie o ludziach wszystko i nic...
Niedobitki ludzkości szybko zrozumieli że maszyny istnieja po to żeby do końca wyplenić ludzkość, dlatego też zdecydowali się bronić. Jest to jak walka z wiatrakami niestety. Wysoko Zaawansowany technicznie Moloch kontra niedobitki ludzkości potrzebujące, leków, broni i chęci do walki. Na szczęście nie jest tak źle jak mogło by się wydawać. Moloch rozbudowywuje swój obszar o śrdnio 100 kilometrów rocznie. Zajął już kilka stanów i pare dużych miast zmienił w fabryki okrucieństwa wszelkiego. Ale w tym czasie powstało kilkla naprawde liczących się ludzkich osiedli gotowych do walki. A są to:
-Południowa Hegemonia (na terenie granicy z Meksykiem)
-Odbudowane Vegas
-Ruiny Nowego Jorku
-Texas (o dziwo żadne rakiety i bomby tam nie spadły, to zdrowa oklica)
-Federacja Appalachów (na terenie gór Appalchy)
-Ruiny Miami
-Salt Lake City (znajdują się najbliżej Molocha)
-Missisipi (społeczność żyje na całej długości rzeki)
-Posterunek (najbardziej zaawansowane technicznie, wojskowe miasto, posiada wiele przyczółków, wszystkie są mobilne)
-Detroid (szalone miasto wyścigów)
Do tego dochodzą jeszcze Ludzie Pustyni

To tyle o historii, jak są jakies pytania, to chęrnie na nie odpowiem Wink
Gracz dostaje do dyspozycji wyżej wymienione miasta, jako pochodzenie. Kazde daje odmienne plusy i cechy do wyboru. Jeszcze jest "Człowiek z... Nie twój zasrany interes" oczywiście na nic nie musimy się decydować, a dostaniemy 100 punktów więcej do wydania na sprzęt.
Dalej mamy do wyboru następujące profesje:
-Kurier
-Łowca
-Ochroniarz
-Tropiciel
-Złodziej
-Wojownik Autostrady
-Najemnik
-Mafiozo
-Gladiator
-Monter
-Spec
-Żołnierz
-Radiooperator
-Wojownik Klanu
-Chemik
-Ganger
-Handlarz
-Szaman
-Kaznodzieja Nowej Ery
-Kowboj
-Łowca Mutantów
-Sędzia
-Szczur
-Treser Bestii
-Zabójca Maszyn
-Zabójca
Dużo tego nie? Wink
Dalej mamy 5 współczynników:
Budowa,Charakter,Zręczność,Percepcja i Spryt. następnie wybieramy Specalizacje (czyli w czym będzie nasz paker najlepszy):
-Technik
-Wojownik
-Ranger
-Cwaniak
Później rozdajemy punkty na umiejętności. Jest ich na prawde wiele, nie będe ich tu przepisywałRazz
Następnie wybieramy sztuczke (coś na styl perków z Fallouta)
Jest ich ponad 160 i żeby jakąś wybrać musimy spełnić odpowiednie wymagania
Dalej losujemy chorobe (jest ich 19:P) z którą nasza postać będzie musiała walczyć (tj. Brać leki)
Później kupujemy sprzęt i gramy:D
No troche to zajmuje, ale na prawde daje wiele frajdy Rolling Eyes

Jakieś pytania o świat, mechanike itp. walić tutaj Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HunteR
Moderator
Moderator



Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Nie 19:47, 11 Wrz 2005    Temat postu:

Nieźle się zaczyna ale nie podoba mi się zbytnie nawiązanie do Terminatora (co sam już zaznaczyłeś). Odpalenie ładunków jądrowych w inne kraje (tam była to akurat Rosja), komputery kierujące wszystkim, aż chce się zacytować fragment rozmowy Dr. Silbermana z Reesem:
Silberman: Z kim walczyliście?
Reese: Z systemem komputerowym obrony powietrznej.

Poza tym jest całkiem fajnie. Mam jeszcze pytanko: po profesji Szaman można wnioskować że jest tu jakaś magia. To prawda?

I jeszcze jedno. Mógłbyś dokładniej opisać profesję Wojownik Autostrady? bo powiało Mad Maxem (zwłaszcza dwójką) a bardzo lubię ten film.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rennard
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 1:57, 12 Wrz 2005    Temat postu:

HunteR napisał:
Mam jeszcze pytanko: po profesji Szaman można wnioskować że jest tu jakaś magia. To prawda?

No nie do końca. Wink Tutaj szaman, to troche szurnięty typ. Wierzy w to, że ma dostęp do świata duchów (po uprzednim naćpaniu się) co prawda MG decyduje co postać może dowiedzieć się będąc w transie (z reguły kilka informacji, mniej lub bardziej ważnych o przygodzie, bądź zadaniu) Najbardziej można go porównać do tego typa z Arroyo (dla którego zabijaliśmy roślinki) z Fallouta 2. Albo do Sulika Laughing

HunteR napisał:
I jeszcze jedno. Mógłbyś dokładniej opisać profesję Wojownik Autostrady? bo powiało Mad Maxem (zwłaszcza dwójką) a bardzo lubię ten film.

To postać, która jeździ swoją wypasioną bryką i w wolnych chwilach rozprawia się z gangami motocyklowymi Wink Dostaje dodatkową forse na kupno sprzętu do swojego samochodu (bronie, pancerz, dopalacze itp.) No i potrafi u zywać swojego samochu jako broń Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roele
Skryba
Skryba



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 15:03, 13 Wrz 2005    Temat postu:

HunteR napisał:
I jeszcze jedno. Mógłbyś dokładniej opisać profesję Wojownik Autostrady?


łoo, ja gram Wojownikiem Autostrad Twisted Evil Jest zajefajny.

Wyobraź sobie, że prujesz takim staromodnym oldsmobilem przez pustynie. Z głośników, twojego cennego magnetofonu leci "Ace of Spades". Za tobą pędzi 3 frajerów na motorach, co chwile wypuszczają w stronę twojego autka serie z uzików. Panienka, która siedzi na tylnim siedzeniu obija się o drzwi, gdy z pełną prędkością wymijasz dziury na drodze. Niestety jednemu z drani się nie udaje, wpada w ubytek w asfalcie, Pęd wyrzuca jego motor pare metrów w góre. Uśmiechasz się gdy dochdozi Cię odgłos wybuchu. W tym momencie kule dziurawią Ci karoserie... Mrużysz oczy, tego im nie wybaczysz... Przyśpieszasz, faceci na motorach są zaraz za tobą... Nagle, z piskiem hamujesz. Jeden z nich wpada na zderzak i rozwala sobie pysk na kuloodpornej tylniej szybie. Wycieraczką zmywasz krew. Drugi motocyklista zdziwiony twą nagłą akcją nie zdołał wychamować i pojechał do przodu... Naciskasz czerwony guzik przy stacyjce. Ryk silnika nagle zagłusza muze a za twoją bryką pojawia się spora chmura spalin. Samochód niczym rakieta startuje do przodu. Z prędkością torpedy uderzasz w motocykl ostatniego frajera. Ginie pod łańcuchami na kołach. Jeszcze przez moment ciągniesz jego motor zaczepiony o kolce na zderzaku ale w końcu odpada....

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HunteR
Moderator
Moderator



Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Wto 20:42, 13 Wrz 2005    Temat postu:

Roele, twój opis zdarzeń jeszcze bardziej przywodzi na myśl Mad Maxa 2 Very Happy
Mam kolejne pytanka. Jak ma się sprawa z samą grą? Czy gracze tworzą jakieś drużyny czy coś (a jeśli tak to jak ma się sprawa z takimi "szalonymi Maxami"?), jakie mają cele? Wiem że wszystko zależy od "misia" ale czy mają jakieś cele ogólne, np. przeżyć, zdobywać pożywienie czy odkrywać słabe punkty maszyn?

I jeszcze zdjątko z Mad Maxa 2 tak żeby zaleciało kilmatem Wink



Wiem że słaba jakość ale nic innego nie znalazłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rennard
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 1:20, 14 Wrz 2005    Temat postu:

Roele doskonale zaprezentował nam tą postać Very Happy To zdjęcie z Maxa2 jest wyśmienite. Uwielnbiam ten film, choć oglądałem tylko trójke... Czemu w TV lecą same badziewia, skoro jest tyle świetnych starych filmów (np. wszystko z Clintem Eastwoodem Rolling Eyes )
HunteR napisał:

Mam kolejne pytanka. Jak ma się sprawa z samą grą? Czy gracze tworzą jakieś drużyny czy coś (a jeśli tak to jak ma się sprawa z takimi "szalonymi Maxami"?), jakie mają cele? Wiem że wszystko zależy od "misia" ale czy mają jakieś cele ogólne, np. przeżyć, zdobywać pożywienie czy odkrywać słabe punkty maszyn?


Wszystko zależy od graczy i MG Wink . Mogą być bandą szaleńców z Południowej Hegemonii, albo Żołnierzami na froncie Smile
Można grać w "wyścig" (do tego trzeba kupić dodatek) czyli bawić się w szaleńcze wyścigi w Detroid i nie tylko Wink Można bawić się w walki na arenie (kolejny dodatek!)
Można też polować na maszyny, mutantów, bądź podróżować od miasta do miasta starając się po prostu przeżyć.
Jeżeli chodzi o "szalonych Maxów" to już zależy co tacy chcą robić. Miasta posiadają jakieś prawa więc demolka miast, zakończyć się może dla graczy pożądnym laniem Wink Ale na szosach mogą robić co im się żywnie podoba, tam panuje bezprawie Very Happy Oczywiście dopuki nie trafią na kogoś silniejszego, bądź liczniejszego Wink
Podsumowując: Świat jest tak zbudowany, jest tak barwny, że każdy znajdzie jakieś ciekawe zajęcie dla swojego zbója Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HunteR
Moderator
Moderator



Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Czw 10:44, 06 Paź 2005    Temat postu:

A jak się w takim razie odbywa współpraca w drużynie? Skoro mówisz że każdy może robić co chce to jak to wszystko wygląda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Van
Stały Bywalec
Stały Bywalec



Dołączył: 15 Wrz 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:42, 30 Paź 2005    Temat postu:

Ja równiez chciałbym się dowiedziać czegoś o tym systemie.

Pierwsze: Na czym polegają profesje: Szczur i Gladiator ?

Drugie: Ile kosztuje Podręcznik gracza (czy jak to się nazywa Wink ) i dodatki, dajmy te najważniejsze ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rennard
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 3:42, 31 Paź 2005    Temat postu:

No więc:

Szczur to dosłownie bezdomny menel. Taki cwaniaczek, zna każdy kąt ruin po których się szlaja, potrafi dosłownie zmieszać się z błotem i zniknąć z oczu wszystkim. Dodatkowo może zjeść wszystko co jest, lub kiedyś było jedzeniem (np konserwa z przed 50 lat Wink ), nie zachorować, oblizać się i zapytac czy masz jeszcze troche Smile

Gladiator to mistrz walki wręcz, bądź za pomocą broni białej. Jak nazwa wskazuje może wystartować na Arenie (wydano do tego dodatkowy podręcznik) Posiada ciekawą zdolność, która pozwala mu użyć KAŻDEGO przedmiotu jako skutecznej broni.

Do gry potrzebny Ci jest tylko podręcznik główny
W tej chwili wyszła wersja 1.5 Ponoć lepsza, niestety nie miałem okazji przeczytać. Ale kosztuje 49zł.
Ciekawe dodatki to:
Bohater - opisuje ciekawe możliwości rozwoju różnych klas 40zł
Wyścig - Wszystko o samochodach i wyścigach 35zł
Gladiator - Wszystko o broni białej i walce na Arenie (nie wiem czy jeszcze jest w druku)
Detroid - Wszystko o tym mieście
Miami - jw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HunteR
Moderator
Moderator



Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Pon 13:46, 31 Paź 2005    Temat postu:

Fajnie, fajnie Very Happy Powiedz jeszcze na jakiej zasadzie odbywa się współpraca miedzy graczami w drużynie.
Druga sprawa jest taka że te dodaki o wyścigach i walkach na arenie są dosyć ciekawe. Napisz coś więcej o nich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RaV
Obywatel
Obywatel



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 13:53, 31 Paź 2005    Temat postu:

Troszke czytalem o tym systemie i bardzo mi sie spodobał, lubie takie klimaty, i te featy do wyboru typu "Sama se skocz po piwo" który daje np odpronosc na feat "Hej przystojniaku", albo feat "jest zajebiście!" ktory warto miec dla samej nazwy:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna -> Neuroshima Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin