Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna Twierdza Zdobywców
Wejdź do Twierdzy i ogrzej się gdyż Twoja podróż musiała być nużąca.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Twoja Postać

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna -> Dungeons & Dragons - Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roele
Skryba
Skryba



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 19:57, 03 Wrz 2005    Temat postu: Twoja Postać

W tym temacie możecie przedstawiać wasze postacie którymi aktualnie gracie, podajemy pełne statystki, historie oraz krótki opis herosa Wink

mile widziane są dyskusje na temat własnych postaci i postaci kolegów Smile

A oto moja postać:

Stilgar "Szary Rozpruwacz": Pół-drow; Wjw4/Łtr4; SW8; średni humanoid; PW: 70; Init +6 (+2 zręczność, +4 poprawiona inicjatywa); szybkość 9 m; KP 21 (+2 zręczność, +6 pancerz, +3 tarcza); Atak +12/+7 wręcz (k8+6 Żelazna Strzała +1) +9/+4 Dystansowy (k6+1, potęzny kompozytowy łuk krótki); Char NC; MRO Wytrw +9, Ref +7, Wola +2; S17, Zr15, Bd18, Int13, Rzt10, Cha10; Wzrost 1,82.

Umiejętności i Atuty: Równowaga +6, Blef +5, Wspinaczka +10, Dyplomacja +4, Unieszkodliwainie Mechanizmu +5, Wyzwalanie Się +6, Ukrywanie +17, Nasłuchiwanie +4, Ciche Poruszanie +12, Otwieranie Zamków +7, Przeszukiwanie +5, Zauważanie +4, Pływanie +7, Stosowanie Liny +7, Tajniki Dziczy +5;
Zogniskowanie Broni: Miecz dlugi, Poprawiona Inicjatywa, Ulepszony Ukradkowy Atak, Uniki, Zmysł Walki, Specjalizacja w Broni: Miecz długi;

Specjalne Zdolności: Ukradkowy Atak +2k8

Wyposażenie Magiczne:Żelazna Strzała(+1 Ostry Miecz Długi Rzucania), +2 Koszulka Kolcza, +1 Duża Stalowa Tarcza, Piwafi, Pierścień Piórkospadania, Pierścień Telekinezy, Święty Kielich Lathandera, Lina Wspinaczki, Perła Syren, Berło Drabiny, Różdżka Zmiany Rozmiaru, Buty Gwaerona, Łuski czerwonego smoka, Mikstura Leczenia Ciężkich Ran, Mikstura Niewidzialności, Mikstura Lewitacji (x2), Mikstura Wykrycia Myśli, Mikstura Prawdy, Mikstura Byczej Siły.

Opis Ogólny: Stilgar jest wysoki jak na pół-drowa, co powoduje, że pomimo, iż dobrze zbudowany, nie sprawia wrażenia zbyt umięśnionego. Mieszanka drowiej i ludzkiej krwi spowodowała, że jego skóra jest szara niczym popiół, stad (lecz nie tylko) jego przydomek. Włosy i oczy Stilgara są całkowicie drowie. Białą kite nosi ciasno związaną aby nie przeszkadzała w walce. Czerwone, jak u mrocznego elfa, oczy (niewrazliwe jednak na działanie promieni słońca) zazwyczaj skrywa głęboki kaptur jego płaszcza.
Stilgar jest typem samotnika, rzadko otacza się przyjaciółmi, któych ma bardzo mało. Zazwyczaj milczy, długo waży swoje słowa, których brzmienie jest niczym wyrok ostateczny. Z zewnątrz Stilgar wygląda na spokojnego i zrównoważonego młodzieńca, jednak w jego środku płonie niekończąca się wojna pomiędzy drowią a ludzką naturą. Pomimo tego, iż przez cały czas utrzymuje, iż jest wielkim, może i największym wrogiem drowów, nie raz i nie dwa zdarzyło mu się zachować "po drowiemu". Jest bezwględnym przeciwnikiem, który nie zna litości i ma skłonności do sadyzmu. Często zdarza mu się bezsensownie znęcac nad wrogami, choć potem ma wyrzuty sumienia. Można by powiedzieć, że Stilgar jest uzależniony od zemsty. Gdy dopadnie i zamęczy na śmierć jednego wroga, zawsze znajdzie się ktoś inny kogo można by ścigać. Pól-drow, zdaje sobie sprawe z tego, że jest zaledwie o krok od mordowania niewinnych ludzi i przez cały czas stara sie okiełznac nature zła, niestety przychodzi mu to ze sporym trudem.

Gdy kiedyś spotkacie w krainach tą umęczoną dusze, przywitajcie go dobrze a on na pewno odpłaci wam dobrem... może w ten sposób, uda wam się ocalić ostatki jego człowieczeństwa. Jeśli jednak przypadkiem zdarzy się, że będziecie mieli Stilgara po drugiej stronie miecza... Pomodlę się za wasze dusze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Balder
Stały Bywalec
Stały Bywalec



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 17:44, 14 Wrz 2005    Temat postu:

Telemach: Pół-elf; Zak5/ Wjw4/ Czar.Szabli3; SW12; średni humanoid;
PW: 79; Init +3; szybkość 9m (w zbroji 6);
KP 24 (+3 zr, +7 Zbroja Maga, +2 mała, drew. tarcza +1, +1 amulet naturalnego pancerza +1);
Atak +15/10 (1k6+8 szabla ostrości +1, ktyk. 12-20x2);
MRO Wytrw +11, Ref +8, Wola +13
S 18 (20), ZR 17, BD 13, INT 17 (19), RZT 17, CHA 20
Char ND; wzrost 1,75; waga 75.

Umiejętności:
Blef 6, Wspinaczka 9, Koncentracja 10, dyplomacja 7, postę. ze zwierz. 8, skakanie 9, wiedza (tajemna) 14, wiedza (geografia) 8, jeździectwo (konno) 7, czarostwo 13, zauważanie 7, pływanie 10; języki - piekielny, jezyki - krasnoludzki,
Atuty i specjalne zdolności:
Rzucanie w walce, zogniskowanie broni - szabla (sejmitar), elfia wiedza (atut regionalny), uniki, przenikanie czaru, specjalizacja w broni - szabla, wieksze przenikanie czaru, poprawione trafienie krytyczne - szabla
demonlogia +2 (zdolność okolicznościowa; fabularna premia od MG z racji szerokiej wiedzy bohatera o demonach)
przeniesienie zaklęcia I, czary na dzień +1, redukcja niepowodzenia czaru 15%,
języki: wspólny, elfi, smoczy, giganci, otchłanny, piekilny, krasnoludzki.

Wyposażenie magiczne:
szabla ostrości +1, morgensztern +1, sztylet +3,
Zbroja maga (napierśnik +2, połowa wagi, niepow. czary wtaj. zredukowane do 10%), płaszcz odporności +2, tarcza mała, drewniana +1, amulet naturalnego pancerza +1
buty szybkości, hełm siły +2, opaska intelektu +2, pierścień ochrony +1, pierścień pomniejszej ochrony na ogień, różdżka błyskawicy poz.5 (ład.21), różdżka magicznych pocisków poz.3(ład.2), i jeszcze troche mikstur...

(reszta opisu już w krótce)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna -> Dungeons & Dragons - Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin