Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna Twierdza Zdobywców
Wejdź do Twierdzy i ogrzej się gdyż Twoja podróż musiała być nużąca.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy z mechaniką

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna -> Dungeons & Dragons - Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
neerg
Moderator
Moderator



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:22, 01 Wrz 2005    Temat postu: Problemy z mechaniką

Oto miejsce przeznaczone na pytania dotyczące dość prostej, lecz bardzo rozległej mechaniki Dungeons and Dragons. Możecie tutaj zadawać pytania na które można udzielić jednoznaczną odpowiedź, lecz jeśli chodzi o rozleglejsze problemy i opinie, lepiej założyć do tego odpowiedni temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HunteR
Moderator
Moderator



Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Czw 15:47, 01 Wrz 2005    Temat postu:

Mam pytanko. Nie posiadam Księgi Potworów a kumpel który ją ma gdzieś zniknął (?) i nie mam z nim kontaktu a potrzebny mi dokładny szablon Czarta i jakieś porady jak stworzyć z tego ciekawą postać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neerg
Moderator
Moderator



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:31, 01 Wrz 2005    Temat postu:

Półczart (chyba o to ci chodziło):
Szybkość: 50% sznas na to że ma szkrzydła (normalna sybkość, przeciętna zwrotność)
KP: +1 z naturalnego pancerza
Ataki: opróćz bazowych także może gryźć i drapać pazurami
Obrażenia: dla średniej postaci: ugryzienie 1k6 atak pazurami 1k4
Specjalne ataki: Zachowuje ataki stworzenia bazowego. Jeśli ma min 8 int/rzt ma cpecjalne cechy:
1-2 ciemność 3/dzień
3-4 profanacj
5-6 przeklęta plaga
7-8 zatrucie 3/dzień
9-10 zakażenie
11-12 bluźnierstwo
13-14 przeklęta aura
15-16 przeklęcie i ohydne usychanie 3/dzień
17-18 wezwanie potwwora IX (jedynie czarty)
specjalne cechywszystkie cechy stworzenia bazoweg, widzenie w ciemnościach 18m, Niepodatność na trucizny, odporność na elektryczność, kwas, ogień i zimno 20
atuty- jeden na 4 poz stworzenia bazowego lub jak stworzenie bazowe (te któego jest więcej).
RO: jak stworzenie bazowe
Atrybuty: S+4, Zr+4 Bd+2, Int+4, Cha +2
Umiejętności: 8 + int na KW lub jeśli ma klasę- tak jak klasa
SW: jak stworzenie bazowe +2
Char: zawsze zły

Pomysł na postać: kapłan Nerrula. Najlepiej sam wymyśl.

Do postu poniżej: nie ma sprawy Smile .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez neerg dnia Czw 17:45, 01 Wrz 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HunteR
Moderator
Moderator



Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Krakowa

PostWysłany: Czw 17:16, 01 Wrz 2005    Temat postu:

No właśnie. Chodziło o półczarta. Dzięki za info. Bardzo mi się przyda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna -> Dungeons & Dragons - Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin