Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
neerg Moderator
Dołączył: 31 Sie 2005 Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:22, 01 Wrz 2005 Temat postu: Problemy z mechaniką |
|
|
Oto miejsce przeznaczone na pytania dotyczące dość prostej, lecz bardzo rozległej mechaniki Dungeons and Dragons. Możecie tutaj zadawać pytania na które można udzielić jednoznaczną odpowiedź, lecz jeśli chodzi o rozleglejsze problemy i opinie, lepiej założyć do tego odpowiedni temat.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
HunteR Moderator
Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Krakowa
|
Wysłany: Czw 15:47, 01 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko. Nie posiadam Księgi Potworów a kumpel który ją ma gdzieś zniknął (?) i nie mam z nim kontaktu a potrzebny mi dokładny szablon Czarta i jakieś porady jak stworzyć z tego ciekawą postać.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
neerg Moderator
Dołączył: 31 Sie 2005 Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:31, 01 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Półczart (chyba o to ci chodziło):
Szybkość: 50% sznas na to że ma szkrzydła (normalna sybkość, przeciętna zwrotność)
KP: +1 z naturalnego pancerza
Ataki: opróćz bazowych także może gryźć i drapać pazurami
Obrażenia: dla średniej postaci: ugryzienie 1k6 atak pazurami 1k4
Specjalne ataki: Zachowuje ataki stworzenia bazowego. Jeśli ma min 8 int/rzt ma cpecjalne cechy:
1-2 ciemność 3/dzień
3-4 profanacj
5-6 przeklęta plaga
7-8 zatrucie 3/dzień
9-10 zakażenie
11-12 bluźnierstwo
13-14 przeklęta aura
15-16 przeklęcie i ohydne usychanie 3/dzień
17-18 wezwanie potwwora IX (jedynie czarty)
specjalne cechywszystkie cechy stworzenia bazoweg, widzenie w ciemnościach 18m, Niepodatność na trucizny, odporność na elektryczność, kwas, ogień i zimno 20
atuty- jeden na 4 poz stworzenia bazowego lub jak stworzenie bazowe (te któego jest więcej).
RO: jak stworzenie bazowe
Atrybuty: S+4, Zr+4 Bd+2, Int+4, Cha +2
Umiejętności: 8 + int na KW lub jeśli ma klasę- tak jak klasa
SW: jak stworzenie bazowe +2
Char: zawsze zły
Pomysł na postać: kapłan Nerrula. Najlepiej sam wymyśl.
Do postu poniżej: nie ma sprawy .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez neerg dnia Czw 17:45, 01 Wrz 2005, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
HunteR Moderator
Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Krakowa
|
Wysłany: Czw 17:16, 01 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
No właśnie. Chodziło o półczarta. Dzięki za info. Bardzo mi się przyda.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|