Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna Twierdza Zdobywców
Wejdź do Twierdzy i ogrzej się gdyż Twoja podróż musiała być nużąca.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Najpotężniejsi przeciwnicy

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna -> Dungeons & Dragons - Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
neerg
Moderator
Moderator



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 3:27, 17 Wrz 2005    Temat postu: Najpotężniejsi przeciwnicy

W tym temacie chodzi mi o wszelkiej maści potężne stwory/potwory ale bez boskiej rangi lub z boską rangą równą zero.

Czy mieliście jako gracze tą nieprzyjemność by zmierzyć się z czymś naprawdę potężnym? Lub nawet jeśli było to teoretycznie słabe to i tak mieliście problemy bo wy byliście jeszcze słabsi? Jakiego potwora uważacie za najpotężniejszego i w jakich sytuacjach, lub nawet jakie połączenia?

Dla mnie strasznie silnym przeciwnikime jest kolosalny potworny skorpion, któy w większości przypadków potrafi zmieść 20-poziomową drużynę (a ma SW 11). Stosowałem też połączenie żelazny golem i niewidzialny mag miotający kule ogniste tak by ranić BG walczących wręcz z golemem i leczyć samego golema.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Valita
Weteran
Weteran



Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sigil, Miasto Drzwi

PostWysłany: Sob 13:09, 17 Wrz 2005    Temat postu:

Nie wposminając o niebieskich goblinach, co? Very Happy

Silna bestyjka... Nooo, mówcie co chcecie, ale ja obstawiam na smoki. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić, jak banda śmiałków może zabić np. kolosalnego czerwonego smoka (patrz ilustracja PG str. 131). Jak człowiek, będący tak na dobrą sprawę rozmiarów smoczego pazura, może zmiażdżyć taką bestię?

Ja sobie coś tak nie mogę tego wyobrazić Shocked ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:33, 20 Wrz 2005    Temat postu:

Valita-->wystarczy z 200 rycerzy z kilkoma balistami z harpunami i juz smok moze sobie nie dac rady.Gdy smok zostaje przyszpilony do ziemi podbiega do niego tych 200 rycerzy czy obojętnie kogo mogą byc nawet chłopy z widłami i zaczynają go okładac z wszystkich stron.Ja tak sobie wyobrazam zabiajnie smokówNie ze podbiega 2 wojowników na 20 lv i skubią mu paznokcie.

A jezeli chodzi o moją opinie to postawił bym na aberracje.Stworzenia te sa naprawdę silne i posiadają duzo cech które czynią ich groznymi przeciwnikami
Powrót do góry
Roele
Skryba
Skryba



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 12:36, 21 Wrz 2005    Temat postu:

Jeśli chodzi o Smoki, to Gość ma rację. Jednak uważam, że 20 poziomowi bohaterowie również mogą mierzyć sie z taką bestią. Przypominam, że 20 poziom oznacza prawie pół-boga. Taka postac, nierzadko może dorównać sile małej armii. Ponad to, podczas walki ze smokiem postacie na pewno nie stoją u jego stóp i nie tną po łapach. W walce z ogromną bestią koniecne jest użycie wszystkich naszych możlwiości. Czary typu "lot", wspinanie się po łuskach, strzelanie z daleka...

2 wojowników, na 20 poziomie może spokojnie pokonać smoka. Wystarczy troszkę więcej wyobraźni Wink



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roele
Skryba
Skryba



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 16:23, 21 Wrz 2005    Temat postu:

To nie granat, lecz jakiś artefakt. Sam rysunek przedstawia nie walke z potworem jak pewnie wielu pomyślało tylko niszczenie artefaktu. A potwroem tym jest nic innego jak legendarny Tarrask Smile Bardzo pasuje do tematu prawda Wink Sam nigdy, naszczęście, nie spotkałem się z tą bestią. Nie byłem również na tyle bezwzgledny aby zesłać go na mych graczy Smile Jak dla mnie to jest prawdziwy przeciwnik. Legendarny, niepokonany, przyznaje, że zabicie go, w "normalny" sposób, to jest naprawde coś. Jasne, są silniejsi przeciwnicy... pryzmatyczne smoki, bogowie itp. Jendak u tarraska tą potęge widać Wink Wystarczy spojrzeć na jego zdolności w MM Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Balder
Stały Bywalec
Stały Bywalec



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 17:49, 21 Wrz 2005    Temat postu:

W rzeczy samej drogi Roele.

Jeżeli chcecie znać moje zdanie na ten temat, odpowiedź jest prosta: horda. Stwór czy jakakolwiek istota w dużej ilości to dopiero trudny przeciwnik. Oczywiście mówimy o niezbyt silnych potworach/przeciwnikach. Co powiecie na trzy setki gibberlingów (bełkotników)? Albo armię nieumarłych? Może gniazdo formianów Very Happy (te takie przerosnięte mrówki).
Nawet watacha worgów które mają "tylko" 2 SW, może stanowić spory problem dla drużyny bohaterów o poziomach ~8 i zbliżonych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roele
Skryba
Skryba



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 18:00, 21 Wrz 2005    Temat postu:

No tak, od razu mi się przypomina, jak Balder z ziomkami na ok 10 poziomach, musieli uciekać przed małą armią drugo poziomowych nomadów. I w sumie nieźle sobie poradzili, ale bez offtopu. Pewnie po tym zdarzeniu masz uraz do sporej grupy przeciwników, co? Wink

A formiany w ulu są nie do pokoania, według mnie. Wojownicy są dosc silni, no i przez cały czas wiedzą gdzie co i jak (świadomość roju, czy jakoś tak). No i ich ilość... Jak mrówków Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tab
Admin
Admin



Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Czw 9:38, 22 Wrz 2005    Temat postu:

Formity, chłopoki Razz
Co do grup potworów. Czegoś takiego nie liczmy, bo zaraz ktoś wyskoczy z armią smoków itp.
Mnie bardziej interesują smoki. Wiem że w dracomicośtam istnieje coś takiego jak uzbrojenie dla smoka. Smoki z takimi ulepszeniami mogą być naprawdę potężne.
Dalej, jestem ciekaw jak silne są smoki z planów. Skoro potwory z planów są dobre, to smoki muszą być potężne.
Czy plotka o klasach postaci dla smoków jest plotką, czy prawdą ?

Pozdro

Tab


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roele
Skryba
Skryba



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 11:27, 22 Wrz 2005    Temat postu:

Smoki planarne, czyli takie, których planem macierzystym nie jest Plan Materialny. No cóż, nie jeden był o nich artykuł w Dragonie... no i dość spora doza informacji w "Draconomicon". Ogólnie powiem tak, nie są one może dużo potężniejsze od "zwykłych" smoków. Lecz na pewno mają ciekawsze zdolności. Na przykład Rust Dragon (Smok Rdzawy, Plan Macierzysty = Acheron) nie jest może zbyt potężny, lecz jego broń oddechowa to stożek gazu, który powoduje, że wszystkie metalowe przedmioty momentalnie zamieniają się w rdze i rozyspują w proch Wink (w tym magiczne Wink) No i walcz z czymś takim Smile Ciekawy też jest smoczek, któego Planem Macierzystym jest Mechanus, czyli miejsce, z którego pochodzą ukochane przez wszystkich fanów Tormenta, modrony. Potęgą dorównuje mniej więcej smokom czerwonym jednak jest odporny na ataki ukradkowe, krytki Wink Naszczęscie jest to smok o dobrym charakterze (no chyba, ze ktoś gra złymi postaciami Wink)

Jeśli chodzi o klasy prestiżowe no to jak najbardziej i takowe istnieją. Na pewno są jakieś w Draconomicon, lecz nie znam ich dokładnie... W Dragonach znalazłem jedną "Archdragon" (Arcysmok Very Happy), Czyli po porstu supersilna wersja gada Very Happy

Ekwipunki dla smoków też są Wink Na przykład "Ogromny Miecz Ogonowy", przypinasz do ogona i machasz, proste Razz Są też róznego rodzaju, pancerze, obroże i cała masa innych magicznych przedmtiów Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Balder
Stały Bywalec
Stały Bywalec



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pią 12:42, 23 Wrz 2005    Temat postu:

Tab napisał:
Formity, chłopoki Razz
Co do grup potworów. Czegoś takiego nie liczmy, bo zaraz ktoś wyskoczy z armią smoków itp.


Armia smoków czy tarasków to juz przesada, chocby dlatego, że nie występują w aż tak licznych grupach (no a tarask to już w ogóle). Dragonlance z Wojną Smoczej Lancy stanowi wyjątek, który potwierdza regułę Smile.
Formiany to specyficzny przypadek. "Mrówy" stanowią jedność, mają świadomość roju, o której wspomniał Roele. Podobnie jak roje (ang. swarm) owadów, gryzonii i innych robali i szkodników, którzy są opisani w Księdze Potworów i według zasad traktuję się ich jako jedną "całość", tj. taki potencjalny rój uważany jest za jednego przeciwnika (cóż, ta właściwośc wydaje się pod pewnymi względami niedorzeczna, ale takie są zasady Very Happy Wink ).
Tak więc nasze mrówczaki tak na prawdę są właśnie taki rojem, tylko, że przerośniętym i w zwiazku z tym trudniejszym Laughing

Jeżeli jednak miałbym ograniczyć się do solistów, to cóż; trudna decyzja. W KP najwyższą skale wyzwania ma Wielki złoty jaszczur, ale smoki (wszystkie) moim zdaniem mają stanowczo za niski ten współczynnik. A o tarasku już nie wspomnę, którego SW liczy sobie zaledwie 20 Smile. Po za tym, wiele podręczników prezentuje znacznie potężniejsze istoty niż ww. jak choćby niektóre z tych cudacznych smoków, o których wspomnieliście. Nie wspomnę o róznych dziwolongach z Księgi Potworów III, albo tych z "Epika".
Tak więc, poproszę o jakieś dodatkowe kryteria wyboru Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rennard
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pią 13:06, 23 Wrz 2005    Temat postu:

Najtrudniejszy przeciwnik??
100 czaszkoszczurów zgromadzonych w jednym pomieszczeniu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Twierdza Zdobywców Strona Główna -> Dungeons & Dragons - Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin